
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Reklamacje
Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na yoyo@obslugaklientow.pl. Wstępną decyzję dostaniesz na adres mailowy.
W przypadku odsyłania we własnym zakresie, przesyłkę należy kierować na adres:
BONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wojciecha Bandrowskiego 14
33-100 Tarnów
Formularz reklamacji dostępny jest tutaj / Formularz reklamacji
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
nr zamówienia ze sklepu
imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
pełny adres do wysyłki zwrotnej
nr konta i dane do przelewu klienta
przyczynę reklamacji lub opis wady
TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta.
Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem przewoźnika, który został pierwotnie wybrany podczas składania zamówienia.
Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi mailowo na adres email: yoyo@obslugaklientow.pl.
Reklamacje na towar niezgodny z zamówieniem.
Skontaktuj się z nami mailowo - yoyo@obslugaklientow.pl
Opisz problem.
Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz szczegóły bezpłatnego zwrotu produktu.
W przypadku odsyłania we własnym zakresie, przesyłkę należy kierować na adres:
BONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wojciecha Bandrowskiego 14
33-100 Tarnów
Formularz reklamacji dostępny jest tutaj / Formularz reklamacji
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
nr zamówienia ze sklepu
imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
pełny adres do wysyłki zwrotnej
nr konta i dane do przelewu klienta
przyczynę reklamacji lub opis wady
TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta.
Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem przewoźnika, który został pierwotnie wybrany podczas składania zamówienia.
Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi mailowo na adres email: yoyo@obslugaklientow.pl.
Reklamacje na towar niezgodny z zamówieniem.
Skontaktuj się z nami mailowo - yoyo@obslugaklientow.pl
Opisz problem.
Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz szczegóły bezpłatnego zwrotu produktu.